PHEV
PHEV
PHEV
Outlander
Proefrit Aanvragen
Offerte Aanvragen
Prijslijsten downloaden
Adviseur Spreken

Vernieuwd exterieur

dynamic shield
Het nieuwe exterieur van de Outlander PHEV is gebaseerd op de ‘dynamic shield’ design filosofie van MMC. De Outlander PHEV uitvoeringen van het modeljaar 2016 onderscheiden zich door:

– De onderzijde van de bumper voor en achter in carrosseriekleur,
– ‘Black chrome’ grille aan de voorzijde,
– ‘Shark fin’ antenne op de achterzijde van het dak,
– Nieuwe Two Tone 18 inch lichtmetalen velgen, specifiek voor de PHEV. (m.u.v. de Pure)

Wake-up call! Alleen dit jaar nog verkrijgbaar met 15% bijtelling zolang de voorraad strekt.

Prijzen & uitvoeringen

De nieuwe Mitsubishi Outlander Plugin Hybrid (PHEV) MY2017 is te bestellen bij Automobielbedrijf Vissersdijk in de volgende vier uitvoeringen:

– Pure vanaf € 38.480,- incl. BTW/BPM
– Premium vanaf € 41.480,- incl. BTW/BPM
– Prestige vanaf € 46.480,- incl. BTW/BPM
– Prestige+ vanaf € 50.480,- incl. BTW/BPM

Voor een volledige prijslijst en technische specificaties, klik hieronder op de blauwe buttons.

Prijslijst Outlander PHEV
Prijslijst Benzine/Diesel
Prijslijst accessoires

Vernieuwd interieur

premium uitstraling
Het interieur van de Outlander PHEV is ingrijpend aangepast voor een premium uitstraling en wijkt ook duidelijk af van het interieur van de standaard Outlander van het modeljaar 2016. De volgende aanpassingen zijn doorgevoerd:

– Een nieuwe middenconsole welke doorloopt tot aan het dashboard en volledig dicht is (met opbergvak met klep aan de voorzijde). Door de hoogglans antracietkleur met lichte accenten heeft het geheel een luxe uitstraling.
– Het ‘schakelpatroon’ wordt weergegeven achter de PHEV drive selector. Op het display in het dashboard wordt alleen nog de gekozen stand weergegeven (zoals bijv. D of R) waardoor het display nog overzichtelijker wordt.
– Een nieuw 4-spaaks stuurwiel, met stuurwielverwarming vanaf de Instyle versie. Daarnaast is ook de lay-out op het stuurwiel herzien en bevindt de ‘informatieknop’ (nu links naast het stuurwiel) zich voortaan op het stuurwiel.
– De deurpanelen hebben een ‘piano black’ afwerking met een mat chromen rand rond het paneel voor de raambediening.
– Verlichte beenruimte voorin.
– Aangepaste MMCS navigatie; zowel de bedieningsknoppen als de menustructuur zijn aangepast voor een meer ‘intuïtieve’ bediening.

PHEV
PHEV
PHEV
PHEV
Outlander
Op de vernieuwde Outlander PHEV zijn maar liefst 33 aanpassingen doorgevoerd op het gebied van geluidsisolatie en trillingen. De belangrijkste aanpassingen zijn:

– Extra (geluids-)isolerend materiaal,
– Extra isolatierubbers tussen de portieren,
– Aangepaste banden,
– Aangepaste uitlaatdemper,
– Aangepaste spoiler voorzijde,
– De wielophanging is op 11 punten aangepast, zoals bijvoorbeeld aangepaste schokbrekers en een gewijzigde stabilisatorstang aan de achterzijde.
– De elektrische achterklep opent 3,7cm hoger, waardoor de totale hoogte onder de achterklep 185 cm wordt.
– De laadklep is afsluitbaar (via de centrale vergrendeling) en tevens voorzien van afwerking aan de binnenzijde.

Op de vernieuwde Outlander PHEV MY16 zijn talrijke nieuwe uitrustingen beschikbaar. In onderstaand overzicht worden de belangrijkste items beschreven.

PHEV Uitrusting

De kleuren Technical Silver en Cool Silver worden vervangen door de nieuwe kleuren: De speciale PHEV kleur Ruby Black (X40); een nieuwe zwarte pearl kleur met een dieprood pearl ‘accent’. En de nieuwe Granite Brown en Orient Red metallic kleuren.

Op zowel de Business als Executive Edition is een nieuwe synthetisch lederen bekleding standaard. Het zit- en ruggedeelte is van een speciale ademende soort met een alcantara ‘look’ die voor optimaal thermisch comfort zorgt. Op de Instyle en Instyle+ is zwart lederen standaard met zilverkleurig/donkergrijze stiksel. Daarnaast is ook (donker-) bruine lederen bekleding met rode accenten leverbaar, altijd in combinatie met een bruine onderzijde van het dashboard en de voorportierpanelen.

Er zijn diverse aanpassingen doorgevoerd aan de twee elektrische- en de verbrandingsmotor om de efficiency te vergroten bij het opwekken van elektriciteit met de verbrandingsmotor, de efficiency te vergroten van de EV-motor en de generator en de weerstand te verlagen in de verbrandingsmotor. Het resultaat is dat zowel in EV mode, Series Hybride als Parallel Hybride modus het energieverbruik is verlaagd. Waardoor ook het brandstofverbruik en de CO2 uitstoot van verbrandingsmotor verder is verlaagd tot de volgende waarden:

– Gecombineerd verbruik in hybride modus: 5,5 liter per 100 km (was 5,8)
– Gecombineerd verbruik: 1,8 liter per 100 km (was 1,9)
– CO2 uitstoot (gecombineerd): 42 gram (was 44) Deze waardes zijn afkomstig uit testen volgens de Europese normen en onder voorbehoud van definitieve homologatie. Zodra de definitieve homologatie waardes bekend zijn zullen wij dit bevestigen.

Click edit button to change this code.